Victorias vita dopklänning

Ja det var dop för ett par dagar sedan. Jag har inte bloggat för jag kan inte bestämma mig vad jag tycker. Först tyckte jag att klänningen var fantastisk. Hon var verkligen supersnygg i den. På håll!
jidd
Fast ju mer jag ser av klänningen ju mer ogillar jag den. Den har för mycket hål. Så jag fortsätter att titta från håll 🙂
djidd

Det var dessutom svårt att veta från vart klänningen kom. Ganska snabbt gick rykten om att den var från Self-Portrait. De har nämligen en klänning som är otroligt lik för cirka 3 500 sek.
jdiddd

Det började genast dyka upp på bloggar att det var från detta märke. Detta fick By Malina att förneka det hela och gå ut på Instagram att det är deras klänning. Klänningen är alltså från By Malina och inget annat. Den kommer ut i handeln i slutet av juni. Förutom vitt kan ni även välja på svart och röd. Prislappen är ännu okänd men räkna med att den kommer att ta slut snabbt.

Leave a Reply

