Victorias fantastiska kläder

Oj oj oj, jösses vilka fantastiska kläder vi har fått sett Victoria bära den senaste tiden. Bortsett från den gigantiska rosetten då som hon hade i kyrkan på Alexanders Te Deum.
vtd
Okej men då kör vi igång. De flesta bilderna kommer från Expressen. De publicerar alltid så fina bilder så jag brukar kolla där.

På fredagen bar Victoria kläder från H&M. På kvällen hade hon en outfit som jag tyckte var cool. Den är specialdesignad av H&M för Victoria.
dddss
Jag är kanske inte så förtjust i halsbandet men armbandet är underbart och skulle gärna ha ett liknande. Det passar alla outfits.
ddd
Under dagen på fredagen bar hon däremot en klänning som du kan köpa i H&M:s butiker. En somrig klänning med blommigt mönster.
dddds

På lördagen när den stora festen var så satsade Victoria på en garderob värdig en prinsessa. I kyrkan under Te deum så hade hon en av de snyggaste klänningar jag sett. En randig klänning i Silke från Dolce & Gabbana. Där prislapp en stannar på cirka 23 000 sek. GBP är 1700. Tur att det går att ta lån upp till 25000 för så kär är jag i denna klänning att jag är på gränsen att spräcka min semesterkassa.
vic
Jag har inte hittat någon återförsäljare i Sverige på denna klänning. Fast besöker ni London så kan ni shoppa loss på Harrods 😉

På kvällen hade Victoria en underbar klänning från Elie Saab. Dessutom toppade hon klänningen med Lilians tiara.
expre
Klänningen kommer mer till sin rätt i rörelse. Ni kan alltid spana in klipp på Youtube.

One thought on “Victorias fantastiska kläder”

Leave a Reply

