Middag med Victoria

Svenska folket har sagt sitt! Den person vi svenskar helst vill äta en middag med är vår favoritperson, prinsessan Victoria. Hon hade konkurrens av Zlatan, Hans Rosing och Lena PH bland annat. Ni ser hela listan här.
hhhuhu
Så om ni fick bjuda kronprinsessan på mat vad skulle ni laga?

Personligen är jag ganska dålig på att laga mat, men jag är en jäkel på att baka. Så jag skulle bjuda Victoria på en hejdundrade kräftskiva. Jag skulle såklart gå “all in” då det gäller hattar och dekorationer. Jag har en bra paj som är gjord på fyra sorters ostar. Den är ett stående inslag när det vankas fest. Den gör alltid succé. Jag gör en vanlig pajdeg som jag fyller med västerbottenost, mozzarella, fetaost och parmesan eller liknande.

Jag skulle såklart även baka några roliga cupcakes. Kanske med prinsesstema. Cupcakes är väl något av det roligaste som går att baka. De går att variera hur mycket som helst. Om ni gillar att baka och laga mat kan jag tipsa er om Kitchentime. De har ett gigantiskt utbud och fri frakt över 150 kr. Jag hittar alltid alldeles för mycket roliga köksprylar när jag är online på deras hemsida så frakten blir alltid gratis för min del.

Så en gigantisk kräftskiva för egen del. Hur skulle eran middag med kronprinsessan Victoria se ut?

Leave a Reply

