Så fina!

Victoria är på välförtjänt mammaledighet och jag har haft fullt upp på jobbet. FAst kan inte låt abli att lägga upp denna otroligt fina bild på Victoria och Oscar.
sphhd
Jag hade tippat rätt på de två mellannamnen. Carl och Olof. Inet så svårt med tanke på hur de konstruerade Estelles namn. Att det var Carl tog jag på att Madeleine hade Gustav Nicolas. Carl-Philips tror jag döper sin son ( om det blir en son nu eller i framtiden) till Bertil.

Jag valde faktiskt mellan Oscar när jag försökte klura ut vad den lilla prinsen skulle heta. Fast jag valde Eugene istället. Estelle och Eugene låter bra tillsammans och Oscar är ett väldigt vanligt namn. Fast jag är glad att det blev Oscar 🙂

Leave a Reply

