Året med kungafamiljen

Jag missade tyvärr dokumentären “Året med Kungafamiljen” den dagen som den gick på TV. Det kom lite andra saker emellan. Nu har jag iallafall sett den och jag har lite kommentarer.

Som alltid en väldigt fin dokumentär men lite för mycket gulligull från Solliden. Hade gärna velat sett från något annat tillfälle när alla vad samlade.
dyd

Daniel är en fantastisk person. Humor, värme och charm det är allt som behövs för att göra succé. Han kommer och är en utmärkt representant för Sverige.

Victoria är Victoria och hon lever upp till sitt namn. En underbar person som både är kunglig och alldaglig på samma gång. Varje gång jag ser Victoria imponeras jag av hennes fantastiska hållning. När hon sitter ner rör hon aldrig i stolsryggen. I dokumentären sitter hon på en hästkärra och det är samma sak där. Själv sitter jag som en ostbåge och önskar att jag åtminstone hade hälften av hennes snygga hållning. Hon är drottninglik!

Ni som missade dokumentären så finns den på SVT-play. Ni har till den 5 februari på er. Jag har redan sett den två gånger och kommer sannerligen att se den åtminstone en gång till.

Leave a Reply

