Gulligaste julhälsningen ever


Jag smälter verkligen. Estelle är så himla bedårande. Spana in de röda lackskorna och hennes små lockar i håret. Dessutom verkar hon vara ett riktigt busfrö. Kronprinsessparet är verkligen en fin familj.

Det är roligt att de bjuder på dessa små frekvenser. Det är betydligt roligare än bara ett kort. Nu får vi chansen att se hur det ser ut hemma hos dem. På byrån ser vi fotografier. Bland annat på Chris och Madeleine. En tavla visar någon som spelar golf. Boken Livets steg av Anders Ryman syns i bokhyllan.
Jag gillar den lila nyansen på kunddarna, det gör sig verkligen bra mot den grå soffan.

Victorias klänning är underbar. Hon passar så bra i rött. Jag har inte lyckats klura ut vart den kommer ifrån ännu. Det är en ganska klassisk modell som flera modehus kan tänkas ha i sortimentet. Jag skymtar en ficka så det går möjligtvis att ta det på den.

Rena julafton när kungahuset släpper deras You Tube-klipp. De har en egen kanal. Fast det finns så klart inget som slår de kulturupplevelser som är på riktigt. Att besöka gamla slott gör att jag känner mig som en prinsessa. Det är lätt att drömma sig bort när miljöerna är de rätta. Det behöver så klart inte vara ett slott, utan det kan lika gärna vara andra platser med en inressant historia. Nu i jultider har slotten många julmarknader så de kan vara värda ett besök.

Leave a Reply

