Vad har du på ryggen?

Jag har knappt hämtat mig från Vickans succé igår på Nobelmiddagen. Idag bjuder kungen in nobelpristagarna på middag. Jippie, ännu en kväll med vackra klänningar och tiaror.
viss
Vid en första anblick tyckte jag att Victoria ännu en kväll var stålande vacker. Den blåa färgen är helt underbar. Kan tycka att halsbandet inet riktigt passar. Men för tusan, bling går alltid hem. Har svårt att säga något illa om det som glimmar.
Tyvärr måste jag säga att jag inte förstår mig klänningens baksida.
dbuddd
Vad gör bautarosetten, eller vad det nu är, på baksidan? Synd för annars var hon strålande vacker!

Här kan ni kika på fler bilder från tillställningen.

Leave a Reply

